Publicat per

Presentació de l’espai

L’espai escollit per a les Pac’s de l’assignatura és el casal de joves del meu poble, Sant Feliu de Llobregat. Es tracta d’un antic edifici modernista rehabilitat, on s’executen diverses activitats dedicades a la joventut del poble. En aquest espai, s’hi poden trobar diferents sales recondicionades per a dur a terme activitats com: tallers de ceràmica, tallers de ball, estudis de gravació, sales de projecció per a cinefòrums, tallers de debat per a noies immigrants, punts d’informació, prevenció i assessorament professional, sales d’estudi, sales de lleure i fins i tot un bar. Potser es tracta d’un espai massa gran, per la qual cosa més endavant, caldrà focalitzar-se més en una zona en concret.

L’he escollit no només per l’àmplia varietat d’activitats que s’hi poden dur a terme, sinó també, per la seva causa i implicació social no només amb la joventut, sinó també amb tots els col·lectius marginats de la societat, oferint tant activitats com ajuda, per a tothom qui ho necessiti.

Com veiem, totes les sales estan perfectament equipades amb els materials necessaris per a dur a terme l’activitat, com és l’exemple de l’estudi de gravació que disposa de l’equip tècnic necessari per a produir música o enregistrar la veu. Un altre dels casos, seria la zona de projecció, habilitada amb els instruments necessaris, o la sala de lleure, amb tota mena d’activitat com ping-pong, bitlles, videoconsoles, jocs de taula, etc. A més a més, la disposició de la sala afavoreix a la realització de les diverses activitats, situant les zones que requereixen silenci i un ambient tranquil, allunyades de les zones més dedicades al lleure, a part de tenir una senyalització constant de cadascun dels espais del casal, que afavoreixen a la correcta realització de les activitats.

Debat0el Presentació de l’espai